Thailand 2016 / 2017 / 1 - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Bob Groen - WaarBenJij.nu Thailand 2016 / 2017 / 1 - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Bob Groen - WaarBenJij.nu

Thailand 2016 / 2017 / 1

Blijf op de hoogte en volg Bob

30 December 2016 | Thailand, Patong Beach

Weet je waarom er mist is? Vraagt Remo aan mij tijdens de rit naar Schiphol, Ik denk even na maar hij antwoord "als het land koud is en de zon warm, dan krijg je dat".......mij verbaasd niet veel meer.
Schiphol zit in dikke mist op 28 december. Ik heb nog even te gaan voordat mijn vlucht gaat, maar toch.
Na het gebruikelijke ritueel van inchecken, douane en rond slenteren langs wat shops, is het dan toch tijd om aan boord te gaan.
Ik vlieg via Shanghai naar Bangkok. Niet de allerbeste route maar er was niet veel keuze meer. In Shanghai moet ik even puzzelen of mijn bagage automatisch word door gestuurd of dat ik het zelf moet regelen. Na wat rond vragen (waar je niet verder mee komt, want na drie verschillende antwoorden vertrouw ik daar niet op) kijk ik nog maar eens al mijn papieren na. Na wat denkwerk, kom ik tot de conclusie dat het doorgestuurd word. Wat achteraf ook zo zal blijken.
In Bangkok moet ik een vlucht pakken naar Phuket mijn bestemming voor de eerste 8 dagen. Ik heb al een vlucht ge boekt. Deze gaat vanaf don....... en ik land op......
Met een shuttle bus is het een uur rijden tussen deze vliegvelden. Met drie uur tussen aankomst op ....... en naar don.....,is dat prima. Maar we komen te laat aan in Bangkok. Pffffff heb ik weer. Het is nu 16.30 en met een drukke spits besluit ik het niet te wagen. Bang dat ik mijn aansluiting mis, ga ik naar een van de vele vliegtuig maatschappijen om een andere vlucht te regelen. Bij de tweede maatschappij heb ik bingo. De laatste stoel is voor Bobby. Nu hoef ik me niet meer druk te maken of ik het wel ga redden.
Nu tijd om even rustig een pils te drinken.
Na ruim een uurtje vliegen kom ik aan bij jan en Dina, die mij ophalen.

Een heerlijke geur kringelt voor m'n neus, het is vroeg, maar deze bbq lucht kan ik wel waarderen. Na aankomst gisteren zijn we even een borrel wezen doen bij Willem en Bo. Eigenaren van een Hollands café hier in Phuket, het is laat geworden, eigenlijk te laat, maar o zo gezellig.
Met deze bbq lucht wakker worden is niet geheel ideaal maar je weet wel meteen dat je voor een mooie tijd staat.
Nu maar even koffie.


  • 30 December 2016 - 10:05

    Mariet Schipper:

    Ik ga alles volgen Bob, have fun.

  • 30 December 2016 - 17:06

    Jaika:

    Kom maar op met je verhalen zitten er klaar voor.
    Have fun Bobbe kus Jaik, Marco en Juul

  • 30 December 2016 - 18:19

    Edwin Quak:

    Top bob....en nu keihard genieten en we lezen met plezier jou verslag. Kus van ons

  • 30 December 2016 - 18:19

    Edwin Quak:

    Top bob....en nu keihard genieten en we lezen met plezier jou verslag. Kus van ons

  • 01 Januari 2017 - 14:11

    Norma:

    Leuk Bob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Patong Beach

Bob

Actief sinds 17 April 2016
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 3390

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 11 Februari 2016

Thailand januari 2016

Landen bezocht: